Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Όλα άρχισαν μια ήρεμη μέρα στην θάλασσα....



  Το ταξίδι ήταν μεγάλο και κουραστικό. Η θάλασσα μερικές φορές μπορεί να γίνει πραγματικά σκληρή με αυτούς που την αγαπάνε. Επιτέλους φτάσαμε όμως στον προορισμό μας. Γυρίσαμε σχεδόν όλο τον πλανήτη. Περάσαμε από Κίνα , Ινδία , Αυστραλία , Νότια Αφρική διασχίσαμε τον Ατλαντικό και μπήκαμε στην Μεσόγειο. Επιτέλους θα βλέπαμε τις οικογένειες μας . 
   Είμαι καπετάνιος περίπου 20 χρόνια. Η αλμύρα της θάλασσας θα είναι για πάντα στο δέρμα μου πάντοτε όμως ανυπομονούσα να πατήσω στην στεριά , να δω τους αγαπημένους μου ανθρώπους  και να περπατήσω στην γειτονιά που μεγάλωσα.
   Ήρθε η ώρα να πιάσουμε λιμάνι. Στο πλοίο μας όλα ήταν στην εντέλεια και οι ναύτες έτρεχαν στα πόστα τους , ήταν χαρούμενοι που γύριζαν πίσω. Τότε άλλαξαν όλα...

    Επικοινώνησα με τους υπεύθυνους του λιμανιού για να τους ενημερώσω πως θέλαμε να μπούμε στο λιμάνι.

<<Ναι.Σας ομιλεί ο καπετάνιος από το πλοίο Φλέγεθος . Παρακαλούμε να μας δώσετε οδηγίες για να μπούμε στο λιμάνι>>


<<Ναι . Έλα φίλε . Πάρτο όλο ευθεία και μετά δεξιά έχει μια θεσούλα εκεί πέρα. Βάλτο εκεί και πρόσεχε μην παρκάρεις περίεργα για θα σου κόψουν κλήση! αχαχαχαχαχαχ>>



Τι λέει ο ηλίθιος αναρωτήθηκα. Μετά είπα:<<Δεν ώρα για πλάκες άνθρωπε μου. Μίλα σοβαρά>>.


<< Έλα ρε ναυτάκι σου είπα που να παρκάρεις μην με πρήζεις τώρα. Άντε και με πέτυχες στο φαγητό επάνω>>.

<<Είσαι σοβαρός άνθρωπε μου; Ταξιδεύουμε 5 μήνες , πετύχαμε επάνω σε κυκλώνα και παραλίγο να βυθιστούμε και εσύ μας καθυστερείς να πιάσουμε λιμάνι.Δώσε μου τον προϊστάμενο σου>>.


<<Ώπα ρε ναυτάκι που θέλεις και τον προϊστάμενο μου. Πρώτα θα φάω , μετά θα χονέψω , μετά θα φάω το γλυκάκι μου και μετά θα σου πω τι θα κάνεις! Και πρόσεχε μην λες πολλά γιατί ποτέ δεν θα σε αφήσω να μπεις στο λιμάνι>>


<<ΟΚ αδερφέ συγνώμη που σε ενόχλησα>> και κλείνοντας τον ασύρματο είπα <<Δώσε τις μηχανές φουλ. Θα του δείξω εγώ>>.


Το έγινε παρακάτω; Δεν μπορούμε να το περιγράψουμε δείτε το video!





Ηθικό δίδαγμα; Ποτέ δεν τα βάζουμε με τον καπετάνιο!



(Η ιστορία είναι φανταστική και καθαρά ψυχαγωγική.Το video φυσικά είναι αληθινό και το πλοίο έπαθε μεγάλη ζημιά και τελικά το απέσυραν.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...