Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

Ιστορίες εργασιακής τρέλας!

Υπάλληλοι γραφείου στα καλύτερα τους! Δείτε στιγμιότυπα από την καθημερινότητα εργαζομένων
(όσων δεν είναι άνεργοι ακόμα) που δεν αντέχουν ούτε μια ώρα παραπάνω στην δουλειά!




-Ναι ρε φίλε το αφεντικό μου είπε πως θα πάρω προαγωγή! Θα έχω και το δικό μου γραφείο με υπολογιστή και από όλα! Μεγαλεία μιλάμε!


-Εγώ νόμιζα πως το πορτάκι αυτό που ανοίγει όταν πατάω το κουμπάκι είναι τασάκι όπως στο αυτοκίνητο.

-Τελικά ο Μάριος πήρε την άδεια που ζήτησε από το αφεντικό;
-Όχι τελικά δεν του την έδωσε πριν από λίγο τον είδα στο γραφείο του.


Το αφεντικό μας είπε δεν μπορεί πλέον να μας πληρώνει για τα 5 λεπτά που θα ξοδέψουμε εάν μας έρθει να πάμε τουαλέτα. Παρήγγειλε λέει κάτι καινούργια ειδικά καθίσματα που θα αυξήσουν την αποδοτικότητα μας.


- Ρε Μήτσο δεν αντέχω ρε θέλω να πάω τουαλέτα. Σήκω να περάσω.
- Από τότε που ήρθαμε στα καινούργια γραφείο με φθηνότερο ενοίκιο ρε Κώστα όλο κατούρημα σε πιάνει! Ψυχολογικό είναι;


Την έχω παρατηρήσει μόλις περάσουν 9 ώρες φοράει αυτά τα ειδικά γυαλιά και συνεχίζει να δουλεύει!
Μπράβο της!
----------


Πέρα από την πλάκα όμως δείτε και έναν μοντέρνο εργασιακό χώρο όπου κάθε πολιτισμένος άνθρωπος θα ήθελε να δουλεύει.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...