Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Ιστορίες εργασιακής τρέλας!

Υπάλληλοι γραφείου στα καλύτερα τους! Δείτε στιγμιότυπα από την καθημερινότητα εργαζομένων
(όσων δεν είναι άνεργοι ακόμα) που δεν αντέχουν ούτε μια ώρα παραπάνω στην δουλειά!




-Ναι ρε φίλε το αφεντικό μου είπε πως θα πάρω προαγωγή! Θα έχω και το δικό μου γραφείο με υπολογιστή και από όλα! Μεγαλεία μιλάμε!


-Εγώ νόμιζα πως το πορτάκι αυτό που ανοίγει όταν πατάω το κουμπάκι είναι τασάκι όπως στο αυτοκίνητο.

-Τελικά ο Μάριος πήρε την άδεια που ζήτησε από το αφεντικό;
-Όχι τελικά δεν του την έδωσε πριν από λίγο τον είδα στο γραφείο του.


Το αφεντικό μας είπε δεν μπορεί πλέον να μας πληρώνει για τα 5 λεπτά που θα ξοδέψουμε εάν μας έρθει να πάμε τουαλέτα. Παρήγγειλε λέει κάτι καινούργια ειδικά καθίσματα που θα αυξήσουν την αποδοτικότητα μας.


- Ρε Μήτσο δεν αντέχω ρε θέλω να πάω τουαλέτα. Σήκω να περάσω.
- Από τότε που ήρθαμε στα καινούργια γραφείο με φθηνότερο ενοίκιο ρε Κώστα όλο κατούρημα σε πιάνει! Ψυχολογικό είναι;


Την έχω παρατηρήσει μόλις περάσουν 9 ώρες φοράει αυτά τα ειδικά γυαλιά και συνεχίζει να δουλεύει!
Μπράβο της!
----------


Πέρα από την πλάκα όμως δείτε και έναν μοντέρνο εργασιακό χώρο όπου κάθε πολιτισμένος άνθρωπος θα ήθελε να δουλεύει.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...