Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

40o Rally Θερμαικού Nικητές οι Καραβασίλης - Κολλαράς


Nικητές οι Καραβασίλης - Κολλαράς


Τεχνικός Έλεγχος




Με τα 27 από τα 28 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή να περνούν επιτυχώς τον τεχνικό έλεγχος το 40ο Ράλλυ Θερμαϊκού μπήκε το Σάββατο 19 Μαρτίου στην τελική ευθεία. Η επιλογή να συγκεντρωθεί όλη η οργάνωση του αγώνα (τεχνικός έλεγχος, service park κτλ) στο προαύλιο του Λυκείου Αρναίας αποδείχτηκε σωστή καθώς τα πληρώματα εγκατασταθήκαν από το πρωί του Σαββάτου χωρίς ανάγκη να μετακινηθούν μέχρι την λήξη του αγώνα. Μελανό σημείο ο καιρός ο οποίος δεν έκανε τελικά την χάρη σε οργανωτές και πληρώματα. Έτσι η χρήση βρόχινων ελαστικών ήταν, με τις παρούσες συνθήκες στον Χολομώντα, επιβεβλημένη.


Πανηγυρική Εκκίνηση




Πανηγυρική και επετειακή, ήταν η εκκίνηση του 40ου Ράλλυ Θερμαϊκού. Τα πληρώματα είδαν την σημαία εκκίνησης δίπλα από το δημαρχείο και επέστρεψαν στο Λύκειο Αρναίας όπου ήταν εγκατεστημένη όλη η οργάνωση του αγώνα. Μετά την πανηγυρική εκκίνηση ακολούθησε δεξίωση προς τιμή των αγωνιζομένων με εδέσματα και τοπικά προϊόντα προσφορά του Συλλόγου Εμπόρων Αρναίας. Λόγω βροχής αυτή μεταφέρθηκε από το προαύλιο του Λυκείου στο γυμναστήριο, δίνοντας την ευκαιρία στην οργάνωση να διεξάγει 5λεπτο αγώνα μπάσκετ μεταξύ οδηγών και συνοδηγών. Νικητές μετά από σκληρή μάχη αναδείχθηκαν οι οδηγοί με σκορ 5-2.




Αγώνας


Με ψιλόβροχο αλλά ελάχιστα αγωνιστικά προβλήματα εξελίχθηκε το 40ο Ράλλυ Θερμαϊκού μέχρι και την 4η ειδική. Τα πληρώματα ξεκίνησαν μουδιασμένα, προσπαθώντας να βρουν την χρυσή τομή καθώς οι συνθήκες δεν ήταν και οι καλύτερες. Έτσι μετά και την δεύτερη ειδική διαδρομή οι Καραβασίλης – Κολλαράς, Σανιδάς – Τριανταφύλλου με Peugeot 106 αντίστοιχα και οι Μπεσλίδης – Νάνος με VW Golf Gti Kit Car κάνουν το 1 2 3 αφήνοντας πίσω τους περσινούς νικητές του αγώνα Μαυροδή – Κεχαγιά με Mitsubishi Lancer Evo IX. Ακόμα πιο πίσω τελείωσε το πρώτο λουπ οι Pazonen – Καράσο με Citroen C2 R2. Τα αδέρφια Κωνσταντινίδη από τα Γιαννιτσά κατάφεραν φέρουν την πανέμορφη Citroen ZX Kit Car στην παρθενική της εμφάνιση στην 6η θέση γενικής. Την δεκάδα μετά τις πρώτες δύο ειδικές κατέλαβαν οι Ανδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf Gti, Τόψης –Τόψης με Mitsubishi Lancer Evo IX, Τρατσέλας – Μικρούλης και Αργυρίου – Γκάλφας με Peugeot 106 S16 αντίστοιχα. Μετά και την 4η ειδική διαδρομή τα πράγματα άλλαξαν ελάχιστα, οι Pazonen – Καράσο πίεσαν και κατάφεραν να αναρριχηθούν στην 3η θέση γενικής. Μια θέση επάνω ήταν και ο Τόψης με συνοδηγό για πρώτη φορά τον γιο του Στέφανο. Μεγάλος ήταν ο ανταγωνισμός μεταξύ των Σανιδά, Pazonen και Μπεσλίδη για την δεύτερη θέση. Μεγάλη μάχη έγινε και για την 5η θέση καθώς ο Μαυροδής κινδύνευε από τους Κωνσταντινίδη, Τόψη και Ανδρεάδη.
Με την επιλογή του Α.Ο.Θ. να αποδεικνύεται σωστή, ο Χολομώντας των 28 χλμ. εξελίχθηκε , όπως ήταν αναμενόμενο, σε θρίλερ. Έτσι στην 5η και τελευταία ειδική διαδρομή έμελε να κριθούν πολλά καθώς οι καιρικές συνθήκες παρέμειναν ίδιες σε αντίθεση με τους χρόνους μεταξύ των πληρωμάτων, οι οποίο ελαχιστοποιήθηκαν.
Νικητές του αγώνα και 1οι στις κατηγορίες F2&F3 αναδείχθηκαν οι Καραβασίλης – Κολλαράς με Peugeot 106 S16. Οι Χαλκιδικιώτες οδήγησαν εξαρχής με τον αέρα του νικητή αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό χωρίς σχεδόν καμία ελπίδα. Οι Σανιδάς – Τριανταφύλλου επίσης με Peugeot 106 S16 κινήθηκαν ταχύτατα δεν μπόρεσαν όμως να πλησιάσουν τους συντοπίτες τους στο ελάχιστο αρκέστηκαν στην 2η ΄θεση γενικής και 2η στις κατηγορίες F2&F3. Τρίτοι κάνοντας έναν πραγματικά πολύ καλό οι Μπεσλίδης – Νάνος με VW Golf Gti Kit Car. Τέταρτοι γενικής και 3οι στις κατηγορίες F2&F3 οι Pazonen –Καράσσο των οποίων η προσπάθεια στην τελευταία μεγάλη ειδική να κρατήσουν την 3η θέση γενικής δεν ευδοκίμησε. Χαρούμενοι για την 5η θέση γενικής είναι τα αδέρφια Κωνσταντινίδη των οποίων η Citroen ZX Kit Car ομόρφυνε τον αγώνα. Στην 6η θέση πατέρας και γιος Τόψη για τους οποίους ο αγώνας εξελίχθηκε καλά πέραν του δέοντος καθώς η στρατηγική ήταν να κινηθούν σε χαλαρούς ρυθμούς καθώς ο συνοδηγός όχι μόνο κάθισε για πρώτη φορά στο δεξί μπάκετ αλλά και χωρίς να έχει κάνει ούτε δοκιμαστικά ούτε να έχει διαβάσει τα γραπτά των ειδικών. Στην 7η θέση οι Ανδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf Gti ενώ στην 8η τερμάτισαν τελικά οι Μαυροδής – Κεχαγιάς καθώς είχαν προβλήματα στην 5η ειδική με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην 9η θέση γενικής και 3η θέση στην κατηγορία Α6 οι Τρατσέλας – Μικρούλης με Peugeot 106 S16 και την δεκάδα έκλεισαν οι Αργυρίου -Γκάλφας επίσης με Peugeot 106 S16. Πρώτοι στη Ν2 και 11οι γενικής τερμάτισαν οι Αναγνωστάκης – Χάψας με Suzuki Swift Sport, ακολουθούμενοι από τους Τρύφο-Θεοφανίδη οι οποίοι έφεραν το Citroen Saxo στην 2η θέση της κατηγορίας Ν2. Επίσης με Citroen Saxo και 3οι στην Ν2 οι Βαστάρδης – Τσιτσιγιάννης με τον οδηγό να κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα ραλλύ. Πρώτοι στην Α7 οι Μπαξεβανάκης – Ρεντζούλης με Honda Civic Type R, αφήνοντας πίσω τους την Citroen Xsara του πρωτοεμφανιζόμενου Τριχίδη με συνοδηγό τον Γεωργούση. Την τριάδα στην Α7 έκλεισαν οι Παπακυριακού – Μόσχος με το Seat Ibiza Gti. Άξια λόγου είναι οι συμμετοχή των Βελέζη-Μαύρο οι οποίοι δήλωσαν συμμετοχή με το Toyota Yaris όντας μόνοι στην κατηγορία Α5. Πρωτοποριακή και η κίνηση της ARMA Rally Team η οποία ξεκίνησε με το νέο οδηγό Σαμαρά μια προσπάθεια να φέρει κοντά στο άθλημα νέους οδηγούς. Στο δεξί μπάκετ του Nissan Note ο “Armaki”. Οι Τζαμπάζης – Αλεξιάδης δεν μπόρεσαν να βρουν τον ρυθμό τους στις βρεγμένες ειδικές του αγώνα και έτσι τερμάτισαν το Mitsubishi Lancer Evo X στην 12η θέση γενικής. Στην 13η θέση τερμάτισαν οι ξανθιώτες Ξενοκώστας – Ρόμπος ενώ στην 18η γενικής και 4οι στη Ν2 οι Ταυλίκος – Τάτσιος με Peugeot 106 S16 αντίστοιχα. Τελευταίοι αλλά ευχαριστημένοι από τον αγώνα τα αδέρφια και sportsmen Κούκας Σταύρος και Γιάννης με το Ford Escort RS2000 Mk5.


Εγκαταλείψεις:
1.Κωνσταντίνου – Σαρητζόγλου βλάβη σασμάν 1η ε.δ.
2. Βάτσος – Θεοφανίδης μηχανική βλάβη 2Η ε.δ.
3. Κυπαρισσάς – Τσακίρης πρόβλημα με τις βαλβολίνες στην 4η ε.δ.
4. Πατσιάς – Τερζόπουλος παρέδωσαν καρνέ στην 1η ε.δ. καθώς τα ελαστικά δεν τους πρόσφεραν καμία απολύτως πρόσφυση.
5. Λάκης-Καμζέλης δεν εκκίνησαν καν λόγω αρρώστιας του συνοδηγού.
6. Δημήτρης & Θωμάς Μανωλόπουλος δεν πέρασαν τεχνικό έλεγχο καθώς δεν κατάφεραν να επισκευάσουν το Renault 5T Maxi.
Το 40ο Ράλλυ Θερμαϊκού πέρασε στην ιστορία, ίσως όχι ως ο αγώνας με τις πιο δυνατές συμμετοχές αλλά σίγουρα ως ο αγώνας τον οποίο μετά από χρόνια θα θυμούνται με χαμόγελο στα χείλη όλοι οι άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενοι σε αυτόν. Μέσα σε αυτούς θα είναι και οι εκατοντάδες θεατές που αψήφησαν το κρύο, την πρωινή ομίχλη και το ψιλόβροχο καθ΄όλη την διάρκεια του αγώνα και έδωσαν το παρών, πολλοί από αυτούς με τις οικογένειές τους, χειροκροτώντας τα πληρώματα.


http://naoussaracingclub.blogspot.com/2011/03/40o-rally-n.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...