Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Το όνειρο κάθε άντρα.....που καταλήγει σε εφιάλτη!



Αν είχανε φωνή τα αυτοκίνητα θα λέγανε πολλά.Έχουν τραβήξει τα πάντα και είναι έρμαια στα χέρια των ιδιοκτητών τους.Παρακάτω θα δείτε μερικές χαρακτηριστικές περιπτώσεις για την συστηματική κακοποίηση των αυτοκινήτων. Άντε να γελάσουμε λίγο!



Δεν είναι τίποτα....λίγη αλοιφή αν του βάλεις θα γίνει σαν καινούργιο....


Για όσους δεν το ξέρουν τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΔΕΝ φορτίζονται έτσι...


Στην μισή τιμή! Προλάβετε γιατί θα εξαντληθούν γρήγορα τα αποθέματα!


-Περίεργο φορτηγό έχεις... 
-Ναι αλλά με βοηθάει στην δουλειά μου στο σχήμα του. Εμπορεύομαι προϊόντα
-Μπα; Τι προϊόντα ;
-Δρεπάνια


 Ναι ρε οδηγούσα την Μητροπόλεως στην Βέροια και ένας αστυνομικός με σταμάτησε και μου έκοψε κλήση γιατί λέει πως η εξάτμιση έκανε πολύ θόρυβο! Θα ήθελα να ήξερα που άκουσε τον θόρυβο; Εγώ πάντως δεν άκουσα τίποτα.....


Ρε φίλε πάθαμε λάστιχο....Κατέβα άμα είναι να σπρώξεις λίγο να το βάλουμε στην άκρη....


Με τόσο που πήγε η βενζίνη δεν είμαστε για πολλά δρομολόγια....Φορτώνουμε όσα μπορούμε σε ένα.....


Ναι ρε φίλε έχω και μερσεντές εγώ! Εσύ τι έχεις;



Τα έβαλα κάτω....Υπολόγισα τέλη κυκλοφορίας , ασφάλεια , συντήρηση , βενζίνες και δόσεις σε συνάρτηση με τον μισθό μου. Επιτέλους το αυτοκίνητο των ονείρων μου είναι δικό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...