Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ.

Βρεθηκα σημερα σε ενα μεγαλο σουπερ μαρκετ για ψωνια.Δυο πραγματα μου εκαναν εντυπωση.Πρωτον η τιμη της πατατας σταθερα πανω απο 1 ευρω ,παει αλλο ενα προπυργιο του καλαθιου της νοικοκυρας επεσε και αυτο.Το αλλο που βιωσα σημερα μου προκαλεσε σοκ και λυπη/
Καθομουν στα τυροκομικα περιμενωντας να αγορασω φετα,διπλα μου ηταν ενας ηλικιωμενος κυριος,αξιοπρεπης φαινοταν,τον βλεπω βαζει το χερι στην τσεπη και βγαζει κατι ψιλα και λεει με χαμηλη φωνη στην υπαληλο ,βαλε μου για 1,30 ευρω φετα απο την φθινη.Η υπαληλος τον κοιταξε υποτιμητικα και του ειπε,περιμενε την σειρα σου.Παιδια εκεινη την ωρα ενοιωσα σαν να μου εχουν ριξει γροθια στο στομαχι,ο συγκεκριμενος ηλικιωμενος μπορουσε να ηταν πατερας μου παππους μου


πατερας σας παππους σας .Εβγαλα απο την τσεπη μου ενα 2ευρω και το ετεινα στον παππου,παρτο του ειπα να παρεις περισσοτερο τυρι.Με κοιταξε με ενα απορημενο βλεμμα σαν να ντροπιαστηκε και μου λεει οχι παιδι μου ευχαριστω δεν ειμαι ζητιανος συνταξιουχος ειμαι.Φιλοι μου εγω εκεινη την ωρα ντροπιαστικα ενοιωσα ασχημα θυμωσα με τον εαυτο μου πρωτα απο ολα γιατι και εγω ειμαι υπαιτιος για αυτην την ντροπιαστικη εικονα για αυτην την ζουγκλα που καταντησαμε.Οπαπους με την φετα του 1,30 ας γινει κολαφος για ολους εμας που αδιαφορουμε ια τον συνανθρωπο μας ,και κοιταζουμε μονο την παρτυ μας και την βολεψη μας.Ας βαλουμε για μια στιγμη μονο τον εαυτο μας σε αυτην την θεση του ηλικιωμενου εξαθλιομενου χαμηλοσυνταξιουχου η γροθια που θα φαμε στο στομαχι θα μας βγαλει νοκ αουτ.Δεν ειναι αυτη η ελλαδα μωρε,δεν ειναι ετσι οι ελληνες
ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.

Γ  Μ



http://ammosimathia.blogspot.com/2011/03/blog-post_68.html?spref=fb

2 σχόλια:

  1. Μπράβο στον/την γράφοντα!
    Δυστυχώς, για πολλούς παππούδες-γιαγιάδες το μόνο που τους απέμεινε είναι η αξιοπρέπεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα με περάσουν και για βαλτό παιδιά, αλλά είστε από τα καλύτερα blog της χώρας. Και δεν είμαι καν από το νομό σας, άρα οι μισές αναρτήσεις δε με αφορούν και δεν τις διαβάζω...

    Όντως,δεν είναι αυτοί οι Έλληνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...