Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Για τον Αντιπύραρχο Διονύση Ντόβα


Η επιτυχία για έναν λειτουργό της δημόσιας διοίκησης είναι η θετική αύρα που αφήνει στο κλείσιμο της θητείας του. Είναι οι θετικές σκέψεις που έρχονται στο νου όλων όσων συνεργάστηκαν μαζί του. Είναι ο σεβασμός και η εκτίμηση των συνεργατών του. Η έμπνευση και η σιγουριά της γνώσης και της αποτελεσματικότητας που ανέδυε την ώρα του καθήκοντος. Η ευθυκρισία και η υπευθυνότητα που επιδείκνυε στο σχεδιασμό αλλά και στη δράση.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν στο μέγιστο βαθμό για τον αγαπητό φίλο Αντιπύραρχο Διονύση Ντόβα. Κάτι που είχα την ευκαιρία πολλές φορές στη θητεία μου να διαπιστώσω και να εκτιμήσω, στις εύκολες αλλά και στις δύσκολες στιγμές. Ψυχραιμία, οργανοτικότητα, μεθοδικότητα, αποτελεσματικότητα, ήταν τα χαρακτηριστικά της επιχειρησιακής του συμπεριφοράς. Πράγμα που μετέδιδε στους γύρω του τη σιγουριά της επιτυχίας, τη βεβαιότητα της ελάχιστης δυνατής ζημίας, την αυτοπεποίθηση της καλύτερης δυνατής αντιμετώπισης της κρίσης.
Η Ημαθία ήταν τυχερή που είχε τον Διονύση Ντόβα στο Πυροσβεστικό Σώμα. Κι εγώ ήμουν τυχερός που τον είχα συνεργάτη μου στα δύσκολα. Τον ευχαριστώ θερμά για όλα όσα προσέφερε στο Νομό. Τον ευχαριστώ για τον επαγγελματισμό, το ήθος και τον χαρακτήρα του. Είμαι πεπεισμένος ότι θα συνεχίσει με το ίδιο ενδιαφέρον να προσφέρει τη γνώση και την εμπειρία του και εκτός υπηρεσίας. Του εύχομαι ό,τι καλύτερο για τη συνέχεια, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία.

Κώστας Καραπαναγιωτίδης
Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...